Member2

11 August 2012

selama sebulan kat LAB

Alhamdulillah, esok dah berangkat dari Terengganu... InsyaAllah, complete utk FYP fasa pertama. banyak yang aku belajar dari supervisor aku... @ papa aku...haha.. ops!

Banyak jugak la yang kena tempuh untuk siapkan fasa pertama nieyh... tak kurang jugak kawan2 yang sama SV, tapi yang bestnyer kitorang makin rapat n makin kenal antara satu sama laen! satu memori indah lagi okeyh!

Dan... Perasaan paling best, bila mikrob yang aku isolate, APPEAR! Alhamdulillah, syukur sgt rasa.. selalu aku incubate 48 jam. Means 2 hari la aku kena tunggu untuk jumpak dengan bakteria yanga kau ternak tuh! tu dia ayatttt...hehe

OK.. kat bawah nieyh sume photo2 yg disnap sepanjang berFYP..


tgah masak VRBD agar...!

okeyyyy...ni poyo!

tempat sampling... 

murah giler udang kat sini taw

papa suruh tangkap gambar nieyh,...


preparation untuk projek member

ok...ni kak ct n dillon... tekun giler dyorang. terBAEK!

bdk2 mikrob


jom plating... haaaa,...ni utk isolate sample aku

agar aku

JOM main hoki!haha


main hoki lagi

terrabun pulak! kui3

sample I n II

enjoy lpas berLAB

frenz foreva






ok... papai...sekian.

No comments:

Post a Comment