Member2

26 September 2010

waduh2...aku tersasar


Renungan bermakna bersama bakal kakak ipar
Aku terus berkongsi apa yang terbuku di hati
Akhir sekali aku tahu di mana silap aku
Aku terlalu mengharap pada insani
Bodohnya aku
Bongkaknya aku
Camne aku boleyh tersasar dari terus mengharap pada Allah
Betol kata along
Selagi kita terus berharap pada Allah
InsyaAllah
Setiap apa yang bakal kita hadapi
Kita akan terima dengan hati yang tenang
Tapi kalau kita mengharap pada insani
Janji tak tipu
Memang kita akan kecewa
Sebab insan itu dicipta Allah
Allah yang cipta insan
Teringat kata-kata rumet aku dulu
Jangan pegang janji manusia
Tapi peganglah janji Allah
Sebab janji Allah itu pasti
So
Ain! Wake up sayang!
Ya Allah...hanya padaMU kutaruh harapan


syifaaulQ0lb

1 comment:

  1. janji Allah itu membahagiakan buat kita semua tak kira pada bila masa pown...
    kita mesti akan kecewa kalo kita berharap pada makhluk tak kira mak kite, ayah kite, kawan kite, shbt kite, cikgu kite...smua makhluk....

    ReplyDelete