Member2

30 November 2011

kamu berani?

Persahabatan mudah sahaja tercalar bila ada dugaan yang melanda. Tapi persahabatan itu juga akan kadi lebih manis selepas dugaan itu. PERGH!

24/11/2011

Tarikh yang aku buat rekod paling "BEST" buat untuk diri aku sendiri. SEBAB kecuaian diri sendiri. Dan aku rasa tak ada dari kosmate aku berani challenge rekod aku ni!haha

Mana taknya… kelas pukul 8-9. Aku sampai kelas pukul 9. Masuk kelas dengan muka x berslah gilerrr, selumber abis! Muka masing2 pelik dan lecturer sendiri terkejut! Yang pelik aku tak rasa apa pun. Tapi lepas aku duduk, BARU AKU PERASAN YANG AKU DAH LEWAT SEJAM DAN KELAS SEBENARNYA PUKUL 8!

Lepas tu aku jadi blur giler....Janji tak tipu, memang aku sangat DOWN lepas tu. Perasaan bercampur baur. Tak tahu nak control camne. Then aku lari carik port ….tak tahu la kenapa memang feeling giler… maybe sebab campur sume apa yang aku pendam sebelum2 ni… nangis atas semua yang jadi kat aku sebelum2 ni. Abis 3 jam waktu gap tu aku bazirkan air mata. Memang bengkak abis mata aku.

Tapi dalam waktu menangis tu aku healed. SEBAB aku ada sahabat2 yang baik. Dyorang explain apa yang berlaku dan aku pun bingung sendiri atas apa yang terjadi.

Lepas masing2 minta maaf, masing ucap terima kasih….fatimah kasi ayat.

Ayat fatimah: SUME DAH TERJADI, DUGAAN Allah bg semasa study n dlm persahabatan,

Fatimah, siyes…aku nangis lagi sungguh2 lepas baca ayat ko niey! dah la kita dah x tggal sekali... Ko memang kan suka tengok aku nangis.hehe

 Apa pun, ini lah yang dkatakan persahabatan. Jangan ingat persahabatan tu kena sentiasa manis je. Suka duka kena sekali. Kena telan sama-sama. opsss!!hehe

OK…stop kat sini…aku sebenarnya CUAKKKKKKKKKKKK nak hadapi hari esok! Hahahaha….
DR AMxx…. MAAFKAN SAYA….




 Siyes aku malu gilerrrr OK!haha









1 comment:

  1. alahai ain..huhuhu..
    i'm here for you..always be here.... sayang kamu..:)

    ReplyDelete