Member2

10 May 2011

balik rumah

Alhamdulillah, segala puji bg Allah sebab still dapat hidup udara segar....

Alhamdulillah jugak sebab AKU DAH SAMPAI PERAK. DAH ADA DI RUMAH.

how come? sepatutnya balik 14hb? semuanya dah diaturkan oleh Allah Taala...ada hikmah di sebalik semua ni... InsyaAllah...

pandang je muka mak abah pagi tadi, x tahu nak ckp camne..... terasa terubat betol rindu sekian lama x balik....

lpas, salam, cium, peluk mak...mak tye, akak kecik ke besar? then aku tye mak balik..."mak rasa?" then mak jawab, "ok, akak x besar..." hehe, boleh plak mak ak nie,...then g kat abah pulak,.....pastu adik laki aku yg kecik...

sampai je umah,.....jumpe kucing...(token, adik n pak tam).....then jumpe plak ikan abah... (abang, kakak, ceria, sihat, cergas n ada lagi 2 ekor).....

lepas je abah g sekolah, ak ngan mak pon sembang2 la....citer yang berape bulan lepas mak bukak balik, simpan kat aku....pastu mula la banyak reaksinya, sedih, happy.....gosip2 pon ap kurangnya,.... nasihat ap tah lagi, x lekang dari mulut mak.... Ya Allah, syukurnya aku padaMU...terima kasih Ya Allah....

ok, sekarang mak pergi kedai...then, aku nak tolong mak masak...ok....


No comments:

Post a Comment