Member2

20 May 2011

new experience

Alhamdulillah, syukur atas nikmat kurniaaanNYA....

hari ni cukup aku 2 minggu bertugas di sri kurau. Alhamdulillah, aku diberi kepercayaan untuk bagi talk sikit pada adik2 SPM...naseb 2 kelas je...mulanya aku ingat just simple2 je...tp mlm td, abah ckp ada surat untuk aku....Surat sebagai penceramah! hoho.....kena berlatih jadi motivator plak lpas niey...okeyh, it is my other new experience....

terima kasih, kpd cikgu sbb bg sy peluang nieyh...seriusly, mlm tu x leh tdo. pikir boleh ke aku nak bg talk niey... aku bukan best studeny pon....tp x pe lah, at least ak bg sumbgn sikit pada sekolah Sri Kurau.

pagi tu, aku pergi sekolah. bukan sebagai pembantu jualan. tp sebaagai motivator...huhu...mmg sgt2 berdebar. hmmm....tp td byk jugak la kurang persediaan teknikal. ak x bwk plak lappy. ingatkan kat lab ICT tu boleh guna...apapon, Alhamdulillah...selamat semuanya....

yang bestnya, budak2 pon enjoy.... Alhamdulillah, dyorang enjoy, aku pon enjoy jugak...tq adik2, sebab bg attention pada akak...lpas ni add fb ea....hihi....


before pergi

dengan adik2 5sc2


 budak2 laki yang malu2 nyaw





piece!!!!adik2, u all can do!






Nurul Ain Shohor

2 comments:

  1. wah cepatnya upload..tq ats cramah pg td......

    ReplyDelete
  2. @Cik Miela

    hoho...
    thanks dik...nway, sory atas segala kelemahan akak sepanjang talk td ye....

    ReplyDelete