Member2

29 January 2012

Baru





Alhamdulillah, ucapan syukur tersangat-sangat pada ALLAH atas kurniaanNYA yang diberi ke atas diriku dan diri kita semua. Sebenarnya tak dapat hitung pun nikmat yang Allah kasi ni. Kita je yang terlupa banrangkali.

“Dan jika kamu menghitung nikmat Allah (yang dilimpahkannya kepada kamu), tiadalah kamu akan dapat menghitungnya satu persatu; sesungguhnya Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.” (Surah An-Nahl: Ayat 18 ).


Selepas beberapa hari blog ni diprivate, atas alasan "under construction"...hehe...

Dan Alhamdulillah, akhirnya siap. tapi ada yang kena edit2 lagi.... Ah, ini semua untuk kepuasan diri sendiri... Saja untuk suka2...

Sebenarnya, aku dah mula berasa janggal dengan blog sendiri, dah terasa janggal nak menaip, dah tersa janggal nak berblog walking,,,gara-gara aku tak ada kesempatan untuk meng'online' dalam akhir-akhir bulan ni... --aku terima jika ada yang kata ini ALASAN cuma. haha--

Mungkin juga terasa jemu dengan layout blog yang sebelum ni... 

Dan mungkin juga untuk menjelma dalam keadaan maya dengan cara yang lebih matang barangkali...

Dan salah satu sebab yang nyata diri ini dah terkena virus PINK. s0 sekarang ni aku dah berjiwa pink...haha,.... 

DAN....pada sesiapa yang terjenguk kat post ni, SELAMAT DATANG.... dan aku harap sangat dengan cuti yang ada ni aku dapat balas balik kunjungan member2 blog yang sudi tinggalkan jejak kat sini masa blog aku ni tengah bersarang dulu....insyaAllah....

No comments:

Post a Comment