Member2

20 April 2012

aku sayang blog aku


Alhamdulillah.... Kesekian kalinya jom kita ucap syukur pada Allah. SYUKUR YA  ALLAH.

Kesekian kali aku dah lama tak meng'update' blog. Tak tahu la kena puaka apa. Tapi sebenarnya puaka MALAS. tu je kot hantu yang selama ni duduk dalam diri aku... haha...

Alhamdulillah, lepas blog kembali kepada neutral, aku kembali semangat untuk menulis. Barangkali la. 

Jiwa dengan blog ni tak boleh padam. Setiap kali aku pergi ke mana-mana ada je ilham datang nak post benda baru. Setiap apa yang terjadi ada je yang terlintas untuk kongsi di blog. Setiap apa kenangan yang mewarnai hidup ini ada ja yang aku nak abadikan di blog. Tapi apa kan daya, bukak lappy terus hilang semua tu, sebab sibuk update kerja lain. Yang aku mampu hanyalah simpan di folder milik peribadi.... 

Apapun, disebabkan hari ni diberi kekuatan jari untuk menari atas keyboard, aku berharap aku masih bergelar 'blogger'. Bukan untuk dikenali, tapi untuk mengenali diri aku sendiri. KENAPA aku cakap camni? Sebab bagi aku sendiri, jujur dan ikhlas, janji tak tipu, bila aku baca balik post2 aku sebelum ni, aku dapat belajar balik, kenal balik diri aku tentang apa yang aku dah terlupa, teringat balik pesanan mak bah dan abang2 serta kawan2. semua tu penting bagi aku. dan sebab itu BLOG ini amat penting bagi aku. 

dan paling penting, HIDUP INI PERLU BELAJAR! heee~~~


Danbo: Ingat ye, rajin2 taw!

No comments:

Post a Comment