Member2

15 October 2010

bila sang laki bersuara


Bila sang laki bersuara…
Eh, kenapa…lelaki bersuara apa pada ak?
Nak tahu takkkkk?
Aritu masa tgah makan2 dgn Pak AM…erm…(ikram) kat foodcourt kat KT… tp untuk penegasan di  sini…bukan aku berdue je ngan dye…sekali dengan kak farah, ainatul, farahin… dye bersuara:

Pak Am: ain, ko cuba suruh Fatimah tgur KAK A tu
AKu: ko niey…suruh mende…
Pak Am: ko niey mcm tak tahu….

Aku fikir2 jap…

Aku: do you mean, her dressing?
Pak Am:ye lah…

Aku terkejut sgt2 bile si Pak Am ckp gitu…aku ingat dye jenis tak kesah…tapi…dye bersuara plok pasal niey…aku ingat dye tak kisah sebab dye jenis laki yang besa2 gak…bukan yang jenis pak imam…erm… aku terus birak b0rak lagi ngan dye…

Aku: ko niey kenapa?
Pak Am: aku tak boley tgok la…ari2 pakai camtu...
Aku: dah tu tak payah la pandang dye bila tgah ckp ngan dye…
Pak Am: giler ko…tak kan aku nak pandang atas je…huh!
Aku: aku tak sangka la ko…ntah la aku nak buat camne…ko la tgur sendiri…
Pak Am: ko niey giler lah…ko nak aku kena sembur dengan api????

Aku hanya mampu..............

Aku: nanti lah..tgok la, aku try la suruh Fatimah…tapi kan, kalu ko p0wn takut, kitorng yg tak rapat ngan dye, lagii la takut kowt……………huh!

Dah…perbualan laen, tak dapat dinyatakan di sini… tapi buat kaum yang bernama perempuan, fikir la baek2 ye…insan bernama lelaki sokmo je perhatikan kite ni haa….


 utusan niey hanya untuk renungan kita bersaam..sape2 yang terasa aku mintak maaf sgt2

syifaaulQ0lb


No comments:

Post a Comment