Member2

21 December 2010

bila 19+1


Subhanallah… pejam celik2, post ni adalah entry yg ke-100 dan NURUL AIN dah pown  menjangkau 20 tahun… Alhamdulillah, Allah masih memberi nikmat hidup pada diriku… tapi sebenarnya aku makin dekat dengan sakaratul-maut…. Tapi dah bersediakah ak? Atau masih lena dibuai mimpi duniawi? Astaghfirullah… 
Sebenarnya, mak ada cerita.. sebelum lahir… ak dijangka lahir pada 4/1/1991… tp baby kepada En.Shohor n Pn. Ruziah niey nak keluar awal sangat… Nway, syukur pada Allah…

Di usia ini, aku panjatkan taubatku dan syukurku pada yang satu… moga jalanku untuk masa akan datang sentiasa dalam bimbinganNya…cukuplah hanya Dia untukku…

Cuma apa yang aku harapkan, aku dapat jadi Nurul Ain yang lebey baek, tak kisah lah soal hubungan ak dangan Pencipta, hubungan aku dengan suami  Mak n Abah, hubungan aku dengan adik-beradik, sahabat2, kawan2 n sume orang…  n soal akademik ku,,,sebab niey adalah amanahku…

Soal yang laen, biarlh dulu…bukan x penting tp buat masa sekarang tak perlu lagi… dan aku tetap akan fikir… bab kata seorang yang aku sayangi… sekarang adalah untuk focus pada akademik …hmmm.. BETOLLL…dan aku sokong dya…

Dan yang lagi penting, diri ini sebenarnya tak tahu nak tulis apa… tiba2 kelincahan jari jemari terhenti… (ayat x leyh blah)… heee


 niey hadiah daripada mak sayang... terima kasih mak... i very like it!




 n yang niey daripada adikku syg...(azimah shohor) yang satu saya punye n satu lagi dye pye... sengaje beli same... thanks adikkkkk...mmuah


Nurul Ain Shohor

No comments:

Post a Comment