Member2

14 December 2010

Nice Blog Award

first of all,..minta maaf sgt2 kat akhma sebab lambat respon..sebabny, baru walking semalam...




SI DIA YANG BERI AWARD & NYATAKAN SERBA SEDIKIT TENTANG BELIAU;

Beliau adalah cik akhma yazid… terima kasih ya kerana sudi mengetag saya,…h0h0


NAMA BLOG AKU & KENAPA;



sebab nama aku… nama aku nurul ain binti shohor…orang nak senang panggil la ainshohor…tu sebab jadi ain tersohor…lalala~~~

LIMA PERKARA YANG ANDA SUKA;

Dapat kol n mesej dari mak
Dapt kol n mesej dari abah
Dapat buat orang senyum
Dapat psiko orang
Dapat snap picture...(hope satu hari dapat pegang DSLR sendiri)

Memandangkan aku tak de yang tersayang lagi selaen dari org tua ak, jadi kasih sayang aku tak delah terlebey dari keduanya…yang boleyh buat aku terlebey adalah Pencipta Cinta dan kekasihNYA…

Yang teristimewa???no2…I’m still single and not available..(perlu ke nyatakan kat siniey...)heee

LIMA PERKARA YANG ANDA BENCI;

Perlu lima ke????hmmm jap…

1st..ak paling tak suka kalu di sekeliling aku sunyi…tambah2 bila dalam bilik… so ak la yg akan jadi pencetusny…tp kalu tb2 ak diam, sume takut nak tegur…hmmm

2nd..ak paling2 tak suka kalu org tak tunaikan apa yang dye ckp… so kalu dgn aku,..baek jgn ckp ap2 sebelum buat sebab ak akan pegang kata2 org tu… secara tak langsung dye jadi kelemahan ak..sebab aku akan rasa kecewa sgt2 bila org tu tak tunaikan ap yang dye ckp… (tp perlu ke aku huraikan panjang lebar giniey…hehe)

3rd…aku tak suka kena marah…waa, bajet giler macam aku niey baek sgt je, sampai org tak leyh marah…hehe…yup, tp itulah kenyataan…erm, dan aku paling kecut kalu yang marah tu adalah mak n abah…huhu…takowt!!! Nway, aku akan tgok balik kenapa org tu marah ak…mesti la ade yg salah kan…tak kan org nak marah suka hati kan333…

4th…aku tak tak tak tak suka dengar orang mencarut!!!! Please…jgn mencarut depan ak… even laki tu hensem tahap gaban pown tp kalu dye mencarut, pandang sebelah mata pown aku TAK NAK!!! (tp perlu ke aku ketengahkan laki..hee) nway…memang tak elokkan budaya carut2 niey..so jgn mencarut k!
termasuk sekali la pada yg merokok...please, sayangilah paru-paru anda...hehe

 5th.....

AWARD INI UNTUK SIAPA??

Untuk yang terbaca blog niey…masalahny…ade ke???hehe

No comments:

Post a Comment