Member2

20 February 2013

reality oowww!

ok.tempat praktikal.

satu je aku boleh simpulkan...PATUTLA ORANG MELAYU TAK BERJAYA BERBISNES.
 dah! xnak cakap n komen banyak2,..

Haha,,selumber badak aku je kan kata camni..x sedar diri., dah la baru jadi student praktikal., nak tunjuk pandai pulak kan..apa kau ingat kau pandai sanagt ka ain..haha. =P

Tapi betul la, dah keje ni, even bape kerat je staf2 dye... rupa-rupanya cerita carekarama yang duk tayang kat tv3 tu benar dan sahih belaka... aku kat sini tadah la telinga dengar citer kak2 yang keje kat sini. YUP! sememangnya realiti. memang real. 

Bila dengar story teman sebaya yang dah berlaki dan dah ada anak, lain pulak kisahnya. perit sebenarnya hidup dia. Tapi aku just boleh tolong sikit2 je la... takat nak tadah telinga, bagi sikit opinion, bagi sikit kata semanagt, boleh la... aku pun xde experience... 

dan betul cakap, cakap Dr. Muhaya... 
AUDIT BALIK DIRI SENDIRI. kalau kita ada masalah dengan hidup, cek balik HDA (Hubungan Dengan Allah)..

Seronok dapat dengar cerita akak2 kat sini. Hope dyorang happy. InsyaAllah, Allah itu Maha Adil. Dan setiap apa yang Allah izinkan terjadi itu ada hikmahnya. Yakinlah pada Allah.



No comments:

Post a Comment