Member2

17 February 2013

Intern 1:kena tinggal

Alhamdulillah...segala puji Allah...

Sekarang aku jadi orang Klang balik. Maybe dalam 4-5 bulan jep... Touching sangat bila nak berpisah dengan mak abah tadi. Tak tahu kenapa. Barangkali takut untuk menghadapi satu lagi episod baru dalam kehidupan. Entah apa yang akan kulalui sepanjang musim praktikal ni...

MOGA SEMUANYA LANCAR.

Setakat ini, aku hanya akan terima dan fikir apa yang akan aku lalui...itu saja!

Pastu...aku akan proceed ke step yg lain. wow! asal nampak macam aku tengah 'something'?

Mungkin Allah nak tunjukkan sesuatu pada aku di sini. Aku yakin.

Tolonglah, Ya Allah, aku hambaMU yang lemah. Lindungilah daku. Bimbinglah daku

******

Teringat waktu mak abah cakap pasal aku...

"akak ni, asyik dapat tempat jauh-jauh je" abah said

"aah, mak abah asyik bwk akak ke tempat jauh" emak continued

me---> "tulah, lepas ni mak abah tolong la doa akak kawen ngan org dekat2" 
hahahaha...xde kaitan kan.. tpi nasib baik x kena hentam balik ngan mak abh.

"kalau akak kawen dengan orang dekat pun, akak ngan dia maybe keje jauh jugak" emak said

haha...tak kira! dalam hati...

******

harapan aku: aku dapat belajar sepanjang praktikal di sini.









No comments:

Post a Comment