Member2

28 February 2013

senyum smile mmg mujarab

Alhamdulillah.... seinfiniti kesyukuran hanya pada Allah... Subhanallah,... 

Hari ni praktikal untuk diri sendiri. Malam semalam, terasa stress sangat. Tak tahu kenapa. Tetiba terfikir benda yang rasa tak payah fikir lebih-lebih pun. Pastu tak pasal-pasal otak salah tafsir., terus diri jadi komplikated! sendiri cari nahas..haha

Then, sebelum tidur semalam, aku cakap pada diri sendiri, esok aku nak jadi orang paling happy. Aku nak buat orang sekeliling aku happy.

Pagi tu, bangun je, aku ingat balik apa yang aku cakap pada diri sendiri. First thing yang aku buat... SENYUM! pastu minum air... hee^^

Terus rasa macam ada aura yang hebat masuk kat dalam diri ni. Benda semalam yang tetiba duk kacau fikiran aku, terus hilang! Terhapus! Hancur! dannnnn

ALHAMDULILLAH.

Walaupun harini sebenarnya xde la best mana pun prjalanannya, tapi rasa happy sangat.... happy sebab xde perasaan yang tak best dekat orang sekeliling...

Terima kasih Allah... syukur...


Indeed!

sebenarnya aku nak buat apa yang aku citer kat atas tu lepas aku baca ni lah... tq pada jiran aku ...Shahrul, sebab share mende ni... Alhamdulillah, Allah izinkan...




********

Dan petang tadi,... dapat la gedik2 ngan along.... dah dye kol, apa lagi...dah lama tak gedik2 ngan abang sendiri sejak depa dah kawen, sejak dah lama tak jumpak....heee...

dan paling best bila along cakap... "along dah cakap kat abah"

erk? apakah makna sume itu? xleh blah sebab nak bg suspen je... xde apa pun sebenanrnya...

dan seperti biasa, along akan bgi nasihat kat adik dye yang kadang2 x berapa betul ni..

Along pesan, manusia ni suka pandang benda yang lepas n suka sangat risau benda yang akan datang,..sedangkan benda yang tengah lalui ni tak hirau pun... SO FOKUS!

InsyaAllah Along..thanks yer...hihi

*******



No comments:

Post a Comment