Member2

04 March 2013

10 jam

Bismillah...Alhamdulillah...

Hari ni, 10 jam berdiri di bahagian production.

YA... tempat aku praktikal hanyalah company kecik dan tidak besar. Staf pon tak ramai. DAN bila staf kat bahagian production tak ada, maka bermula lah travel kami sebagai student praktikal.

Bertemankan sifu, iaitu bos sendiri... muka aku mula cuak dan pucat. Walaupun sebenarnya rasa happy sebab dapat peluang buat tu buat ni...

Dalam masa belajar tapi sebenarnya rushing menyiapkan order tu, ada salah silapnya. Bos tak marah...tapi bila dah buat selalu,,, tercabar jugak sabarnya kan!!! haha..... tp bos tahan... caya la bos... ketaq lutut oooo...

Dan masa buat coklat tu jugak, tak sempat untuk aku gelak ketawa, borak-borak, snap2 gambar... alahai...sempat lagi aku fikir nak snap gambar... dengan nak siapkan tempahan 4000 gold bullion, 150 pencil choc n laen2 lagi td... ap mende sume tuh? nnti klu sempat aku snap esok! hoollaaa...

Apapun syukur pada Allah, sebab memang aku belajar hari ni.. sekali lagi erti real life. waktu praktikal ni sebenar2 nya pengalaman... pengalam untuk mengenali alam pekerjaan...

No comments:

Post a Comment