Member2

13 March 2013

men in my life

Alhamdulillah... Dalam dunia ni...ALLAH hadiahkan aku 5 orang lelaki yang paling istimewa.

1. abah
Abah...abah... abah...sayang abah.... sayang sangat sangat. akak boleh kira berapa kali abah marah akak. Tapi akak tak boleh kira berapa kali abah tanya pasal akak pada emak. Nak peluk abah. Nak cium pipi abah... rindu abah

2. along
sangat take care pasal aku. lawak tapi tegas. ain tau along sayang ain. Terima kasih, along.... doakan ain taw...

3. angah
pendiam. Tapi angah la yang jadi tukang pujuk ain bila kena marah ngan along. Terima kasih angah sebab banyak bagi nasihat kat ain. 

4. amir
penghibur hati akak....akak sayang amir sangat2 taw.

5. bakal suami
hahaha...bab yang ni no komen. tapi aku tahu si dia wujud cuma belum ketemu. saat ni aku cuma kirimkan doa moga Allah pelihara dia walau di mana dia berada walau apa yang dia lakukan. rank ni pun akan automatically berubah kalau dia lafazkan "aku terima nikahnya...."

akan bertambah laki yang istimewa dalam hidupku.. InsyaAllah, jika Allah kurniakan putera...hik3....

No comments:

Post a Comment