Member2

18 March 2013

Welcome sis to the H

OMG!!!! Oh My God... (buat gaya macam kalut sikittt..hehe)... 
Astaghfirullah, bukan OMG, tapi Astaghfirullah... 

Hari ni memang semua panas. Hati panas. Jiwa panas. Hari panas. SEE... aku tengah buat apa? Aku tengah mengomel, tengah merungut, tengah bla bla bla...hmmm, tahu x elok, tapi tangan ni tak berhenti pulak menari atas key-board ni...

Bila aku rasa something bad kat sini, aku tak tahu nak buat apa. Hanya bisikan sabar je yang mampu. 

Tak pe lah. Lupakan.

Tadi ada sorang sister masuk kat ruangan menunggu company. Aku tenung dia dari jauh. Dia ni nak jual barang kah? Nak mintak kerja kah? Nak jumpa bos kah?

Sebelum lunch, tegur dye... "erm, tunggu bos ke?, untuk apa ye?" hahaha...nampak mcm penyibuk tak.

"saya mintak keje kat sini"

"as a?" hahaha.....apa la aku g tanya menda ni...

"pembantu buat coklat"

mata aku bulat tapi just bibir aku ni, cuba ukirkan senyuman. 

Dalam hati... why u come to hell???

hahaha,,,tak baik giler aku nieyh. sis tu nak cari rezki yang Halal. Ok lah. aku harap dia ok. Dan dia akan masuk kerja esok!

WELCOME SIS!

No comments:

Post a Comment