Member2

23 April 2013

"JANGAN CAKAP MACAM TU!"

"JANGAN CAKAP MACAM TU!"

tertutup mulut aku, terdiam kata-kata aku lepas kak ijat cakap camtu...hahahaha...tu la ain, cakap ikut sedap mulut je. kan dah kena marah ngan kak ijat.

Alkisah....

Makan berdua ngan kak ijat,...bercerita. bergosip. bergelak. bergurau. tak lepas bernasihat! ni yang aku suka. haha

tiba-tiba masuk bab kawen jodoh.....

"akak, rasa macam nak bujang setahun la"

lepas cakap camtu.....hamik ko! kena habuan ngan kak ijat.

Aku tak marah pun. Tapi betul jugak. Siapa kita nak menetapkan itu ini. Tak salah merancang tapi kalau terlintas dalam fikiran tu, biarkan pendam sudah kannnn....ain ain...kang jadi betul baru tau. Mintak dijauhkan.... lepas aku cakap camtu tak berenti istighfar dalam hati. Moga Allah ampunkan apa yang aku cakap tadi.

jodoh rezeki mati kan semua daripada Allah. 

Erm...sebenarnya aku cakap camtu xde motif apa-apa pun. Tapi itulah, cuba fikir sikit kalau nak bercakap tu...hihi

pengajaran untuk diri sendiri. jangan ulang lagi. 






No comments:

Post a Comment