Member2

28 April 2013

Nasi ambeng

Alhamdulillah... Hari ini Allah beri aku rezeki makan makan dan makan lagi

Tak cukup dengan Nasi Megan Fox ala Blink-Blink aku tu pagi tadi,... Petangnya pulak diizinkan Kak Ina (officemate) aku datang bawak nasi ambeng... 

Tak reti jugak aku sebutnya. Dan tak pernah jugak aku makan apatah lagi tengok. Kebetulan saudara kak ina ada buat kenduri. Ate orang jawa, wajib lah nasi ambeng kan...hihi

Petang tu...Kak Ina hantar Nasi ambeng... ouhhhh...rupanya ini nasi ambeng versi bungkus. Yang talam tu tak pernah jumpak lagi.

Bila aku disuruh makan, memang aku makan..... Makan dan Makan.....Makan lagi....hahaha

Lepas makan....baru hati aku menjerit....weeeyhhhhh...nnti gemuk lah! hahaha







Alhamdulillah...




#kenyang.terima kasih Kak Ina.

No comments:

Post a Comment