Member2

08 March 2011

aku sangat rindu kamu, sahabat!

aku sayangkan persahabatan yang kita pernah ukirkan,

tp tak tahu kenapa ikatan itu seakan-akan pergi ditiup angin

ku cuba untuk menggapainya kembali

ternyata ia makin tinggi ke awan

aku menangis seakan sangat merindui kehilangan itu

aku terus menunggu dengan harapan angin akan berhenti tiup dan persahabatan itu akan jatuh semula

dan tidak kira di mana pon ia jatuh

aku pasti akan mencapainya

tapi adakah ia akan menjadi realiti

bicaraku menidakkan kerinduan itu, tapi hatiku sering membisikkan kepadaku

bahawa aku mmg sedang merindui

dan aku tak akan berhenti untuk merindui persahabatan itu

and now i'm officially really miss u



 ak pernah bersahabat dengan seseorang,tapi itulah kisahnya, ia seakan-akan makin pudar, tidak tahu di mana salahnya 

sehingga kami semakin membawa haluan sendiri dan aku memang sedang dan sangat merindui persahabatan kami 

itu...sahabat, ak mmg sgt rindukan kamu... 

No comments:

Post a Comment