Member2

05 March 2011

kejam sangatkah aku?

kau datang dengan tibe2.tp ak x mampu menerima.kejamkah aku. tapi itulah kenyataan yang kau harus terima dan harus kau fahami.tolonglah,kasihanilah diriku.jangan kau terus berfikir yang sedemikian kerana ianya bukan dariku.aku x mahu terus mencipta alasan kerana ia akan buat aku terus rasa sakit dan kau juga turut akn rasa sakit hati.kau harus terima.aku x mahu kau terus sedih, kecewa kerana aku.

saying "' no"   is the most difficult thing..
we always think that we,ll hurt other people's feeling or
spoil our chances for the future..
but..if u don't learn to say no sometimes,u can be so stressed..
cheer up my friend..say "no''.. =)
aku suka sangat post kawan aku niey.walaupun dye x ckp ni untuk ak, tapi aku tetap nak anggap ni untuk aku, sebab tiba2 je kan mcm ad kaitan,terima kasih sangat pada ZZ.
 
 
 

No comments:

Post a Comment