Member2

10 January 2013

HAri 0. Tamat!

Alhamdulillah....

DULU: 

"Ya Allah.....lambatnya lagi nak tunggu sem 7......arrrggghhhhhh"
"Susah giler subjek niey!menci r...."
"bla bla bla bla"
"jom r enjoy2 dulu....sementera duk kat sini...."
"mampu kah aku buat FYP ni sorang2..... boleh ka aku survive"
"aaarrrgggghhhhh...tak mau buat thesis! nak kawen!"

SEKARANG:

"Ya Allah...x sangka dah abissss ..... 7 sem kot kat ganu!"
"wweeeiiyhhhhhh....g00d luck LI... habis jugak kita kan"

HHAHAHAHA... Antara kata-kata yang terkeluar dari mulut budak2 foodtech... YUP! kami dah berjaya habiskan semeter 7 ni. maksudnya, lepas ni hanya tinggal praktikal. Mula rasai kehidupan di alam pekerjaan. Dan waktu tu aku yakin kami dan aku sendiri will be missing student life!


Memang macam tak percaya. Sungguh! Walaupun sebenarnya bukanlah official lagi tamat degree... n ada lagi satu sem lagi kot! tapi truly, ni la perasaannya. macam orang dah nak grad...hahahaha...

Anyway,.... congrate pada semua member2... u olls the best! janji tak tipu! budak2 kelas kita memang happening habis. benda yang susah semua jadik fun! then tak terasa pun menda yang kita buat tu susah. dan bagi aku, semua orang very supportive! walaupun aku tak nafikan la....kelas kita kan ramai perempuan, so ada sikit konflik2 tu antara personal... but, it make our life at UMT completed right???! so after this, bila kita tengok balik gambar2 lama., mesti masing2 akan senyum sorang2.... aku percaya itu mesti terjadi..


by the way foodies, ALL THE BEST for our intership... do the best! we must prove we are quality student, balas jasa baik pensyarah2 kita...hee..insyaAllah... (semangat pulak aku yerrr....). insyaAllah, kalau ada rezeki, kita boleh diserapkan terus untuk bekerja dalam industri... it is not impossible kan! dan aku pun ada terdengar desas-desus yang akan sambung master. apapun, semuanya sudah ditentukan. yang penting kita buat yang terbaik! yeeezzzza....




No comments:

Post a Comment