Member2

22 January 2013

Tablet PC phone MURAHHHH

Mana-mana pergi aku tengok orang pegang tablet.... sampai kat umah pun adik aku main tablet. OK, fine! aku kena terima kenyataan yang dunia hari ini bukan dunia 10 tahun dulu.... Dulu kalau budak macam aku umur 5 tahun, tengok kompiter yang besaq gedabak tu pun takut nak sentuh.... fuuhhhh!

Jadinya...kat sini aku nak promote sikit... Tablet PC Mobile Phone... 


First time aku tengok...memang tertarik. Lebih-lebih lagi peminat gadget macam aku ni. So, gadjet-gadjet trend sekarang memang jadi perhatian aku lah... seronok explore-explore gadjet ni... hahaha

OK... apa ciri-ciri tablet ni?

* Tablet ini menggunakan aplikasi android 4.0.4
* Tablet ini mempunyai aplikasi kernel 3.0.8
* Memori dalaman 4GB
* Kamera 2.0 mp
* USB port

Itu saja kah?????

mestila takk...

Tablet ni macam gadjet yang lain jugak... Tablet ni..

* Boleh support software.termasuklah Facebook, Twitter, Skype, Google Mail, Microsoft Office, Youtube
* Support broadband
* Support wireless
* Calling, Video calling




LUPA plak nak bagitau pasal harga.... Harganya sangat murah okey... jangan lepaskan peluang selagi pak cik aku tu tengah nak bagi promosi ni... HARGA TABLET PC PHONE ni RM 380...

Sebarang pertanyaan, bolehlah terus tanya pada aku.... tak pun pm fb aku.. http://www.facebook.com/arein.blinkblink  . tak pun amik no phone aku nieyh... 0135916282

ok...papai...thanks..








No comments:

Post a Comment