Member2

06 November 2012

5/11/2012:kesah hati sentap

Dari malam semalam wayar kat ptak dah berselirat... fikir macam mana nak siapkan projek aku yang tengah terbengkalai tu dengan sampelnya satu hal.... nak jer aku rempit tapi apakan daya... lesen P dah mati x berRENEW, dengan musim hujannya....waduh2... kawan2 pulak busy.....serba salah aku dibuatnya....

fikir punya fikir, tiada berkesudahan... akhirnya tumpul kat situ jer... terGIVE UP sekejap... lalu hujan la sekejap... ntah apa-apa betul tu pun nak nangis, tp ni memang tahap kemuncak stress rasanya... sebelum ni aku ignore jer.... wakaka...

Pagi tu pergi lab..... kugagahi jiwa raga....(ayat x leh blah).... g kelas .... naseb baek Dr. Khairi  best! Alhamdulillah... sambung lab balik.... tolong member....

ADOY la... tetiba dapat satu mesej... sentap hati mak nak..... cuba tenangkan perasaan dulu.... nanti tak pasal-pasal guruh banjir sume ada karang....

SAMPAI BILIK... adegan sedih diteruskan lagi....kalau tadi dapat mesej, ni dapat kol. Bukan dari sorang tapi dari dua orang.... bertambah sentap, bertambah terkejut, bertambah terkilan,...semua ada... agaknya kalau masak tu boleh dikatakan macam campak perisa tu campak perisa ni tapi rasanya PAHIT.

 APA nak jadi dengan aku hari ni.... Ya ALLAH.....

Naseb baek keje petang ni keje... s0 blh ignore kejap perasaan, melawak dengan orang sekeliling buat aku lupa diri dalam dunia sebenar....dalam hati hanya berdoa moga Allah beri jalan keluar....

SERIUSLY TIPU KALAU AKU KATA AKU TAK SEDIH HARI NI...  TAK TAHU PADA SIAPA INGIN MENGADU, HANYA SATU TEMPAT KETIKA BERSUJUD....

LAILAHAILLAH.... berikan aku kekuatan berikan aku kemudahan... tolonglah aku Ya Allah....

Hari malamku ditemani harapan agar hari esok cerah....

No comments:

Post a Comment