Member2

06 November 2012

6.11.12 ragam kat lab

Alhamdulillah.... dah masuk 6/11/12...hari esok selepas semalam....(erk?)

Hari ni Alhamdulillah sangat Allah berikan jalan keluar, selesaikan masalah sampel aku. InsyaAllah boleh run projek balik.... Terima kasih pada supervisor....

Hari ni jugak kawan sekeliling aku betul-betul buat aku seronok.... walaupun dalam hati hanya Allah yang tahu... Syukur pada Allah atas belas kasih sayangMU...

Jauh sekali untuk aku berdendam... InsyaAllah, akan ku cuba pelihara hatiku supaya tidak berdendam, tidak sakit hati terlalu lama... Allah itu Maha Mengetahui... Bagiku cukuplah sekadar aku yakin setiap apa yang berlaku terkandung seribu satu hikmah yang kita sebagai hamba yang dhaif ini tak tahu seinci pun...

Aku redha...supaya aku dapat memaafkan... agar hatiku sendiri senang...

OK lah.... stop kesah sedih...hari ni sangat happy kat lab... Alhamdulillah....




















No comments:

Post a Comment