Member2

30 November 2012

Hari ke-40

Hari ni walaupun hari cuti kat Terengganu, tapi kaki ni tetap melangkah ke makmal. dengan siapa lagi, kalu bukan dengan kak comel itu, kak ijat.

WHO KAK IJAT?... dulu... 3 tahun lepas...(masa tahun 1, 2, 3) ...just kenal gitu-gitu jer dengan kak ijat niey... kalau berselisih pun, just say HYE...hahaha...tapi ntah camne, kitorang ditakdirkan sama supervisor, n selalu jugak kerja bersama.... n jalan bersama.... TUP TUP macam ada chemistry! lol... Alhamdulillah,... kira bertambah lagi la insan rapat dalam hidupku... 

Hopefully, bukan sebab fyp je ye kita rapat, insyaAllah...moga ada rahmatNYA dalam perkenalan ini...

Ok.....sambung kesah lab....

Bajet dapat balik lebih kurang 12.30, tapi tadi keluar makmal pukul 4.00 petang. Gara-gara... silap kira  plate punya pasal....(SO AIN, u deserved it ok...!) Alhamdulillah lagi sekali... sebab En. Azman percaya kat aku untuk tinggal kat lab.... caya lah En. Azman... Terima kasih sangat... sebab baiknya hati budi En. Azman saya dapat siapkan kerja lab saya arini yang hampir nak complete niey...
(hellllloooo, ni bukan ayat bodek ok...)

Jadinya...Kak Ijat lah yang teman hamba....Terima kasih Kak Ijat....
(nnt kte belanja akak susu Dutch Lady full cream ea...kui3..)



soaking

sapa nak udang...meh mintak kat aku... FYI, ni la sample aku...

K.ijat tgah buat plating... TOPENG tu kitorang terpaksa pakai...sebab waktu ni asap tengah bekepul-kepul dalam lab... (BUKAN SEBAB KEBAKARAN OK...) sebab ash machine tengah working waktu niey....



PUKUL 4.15 petang

Lepas kemas2, dua orang budak foodtech ni pun berjalan la balik.... Ikut jalan depan, sebab jalan belakang agak sunyi...

Berjalan dari makmal balik ke asrama bukannya dekat kan..Tapi itulah, aku pelik la...camne la kak ijat boleh  tahan dengar aku cot cet cot cet.... tengah jalan banyak jugak bicara...tak kira la soal hati... soal duit... soal famili, soal member2....soal tu...soal ni....


DINNER pkul 5.30. lapau kot dr pg tak mkn....


Thanks sangat tau KAK IJAT COMEL... tak sabarnye nak tunggu tahun depan, g wedding akak... 


TODAY ALHAMDULILLAH.... TERIMA KASIH YA ALLAH....


tak sabar nak g lab esok, tgok aku punya BESTIES..... VIBRIO!




No comments:

Post a Comment