Member2

01 December 2012

Hari ke-39

Alhamdulillah... Alhamdulillah... Alhamdulillah...

Pagi tadi pergi makmal dengan harapan dapat jumpa dengan BESTIES aku...hehe

Masuk2 makmal je, tempat pertama aku pergi.... INCUBATOR...

Alhamdulillah.... Semua hidup... cuma waktu aku pergi tengok ni, ENCIK VIBRIO2  niey masih kecil, tak cukup 24 jam lagi... tak pe2, aku kasi can korang membesar dulu k... esok pagi aku datang lagi... 



Tapi nak tak nak, aku kena ambik jugak result, xpe lah x cukup 24 jam pun, asal dah lebih 18 jam...nak buat camne kan, limited time nak masuk LAB waktu weekend niey....

YANG PENTING... FYP aku, InsyaAllah.... dah makin nak siap... Moga supervisor dapat terima result aku ni, DAN moga result kali ini lebih valid. aaameeeeeen....hee^^

Lepas ni, boleh lah key-in data... buat discussion...baiki literature review....

MINGGU DEPAN: present final for my FYP... 
LAGI MINGGU DEPAN: launching product!

Cakap pasal launching product ni, InsyaAllah, nanti aku nak tulis lah pasal product group aku. Very intersting. For me la... Pernah makan biji cempedak kan... so, produk group aku ni ada kaitan dengan biji cempedak! weeee...~~~`

SELEPAS ITU: baru fokus untuk writing thesis dan test 2...

CAIYOK2!!! 

FOR my beloved foodies., all the best k. JOM kita buat yang terbaik, at least untuk diri kita sendiri dan yang paling penting adalah untuk kedua ibu bapa kita... InsyaAllah...

Ya Allah, mudahkanlah urusan kami semua...






No comments:

Post a Comment