Member2

24 December 2012

Dream too melampau for this second

Dream much pulak aku saat ini... Ni semua sebab baru baca blog maria elena... oh, bestnya tengok perkahwinan beliau... tahniah kak maria....

ok ain...r u dream to get the wedding now? ok je klu u nak... pergi la panggil ur prince now...^^

but, i did't hv prince now...hahahha... sengal...!

oh, rindunya pada prince ittew... (sila muntah sekarang)

InsyaAllah...kalau bab jodoh.... mungkin aku tak risau walaupun tak dak lagi... maybe sbb aku tak mau biar orang pening kepala pasal aku dan aku pun tak mau peningkan kepala sendiri....

dan yang penting sebenarnya...aku nak bagi peluang untuk diri sendiri untuk cuci hati aku ni balikkkk... InsyaAllah..doakan aku yer... dah banyak sangat dah daki2 niey... nak kena bleach dengan zikir selalu basuh dengan istighfar kerap2 sikit... jom sama2 nak???

apapun... just follow my timeline...InsyaAllah, the day will come to me, the person will be mine....

ok dah dah dah..... merapu tak abis2....p buat thesis sekarang! 



1 comment:

  1. jom buat thesis sama2..hehe..
    video dia ain dh tgok?hrhhr....sempoi.......

    ReplyDelete