Member2

10 December 2012

hari 30: cherita pasal C-Nut Choc


OK! First…. Haritu aku janji nak citer pasal produk untuk subjek produk development aku kan.

Haaaa… sekarang ni dah tiba masanya kot untuk aku citer pasal produk aku yang sangat exclusive ini,.
 OK, angkat bakul sendiri Nampak!haha

Ade aku kesah??? Aku lagi suka!ahaks

Ok… nway,,,.. pernah makan biji cempedak x?

YUP…biji cempedak.!!!!

SEBAB… basically, aku nyer produk about biji cempedak. TAK TIPU. TIADA YANG BENAR MELAINKAN MEMANG BENAR! Hahaha…

Produk aku ni, objektifnya …to utilize the local fruits.. so dengan menggunakan biji cempedak sebagai main ingredient, dapat kurangkan waste,. Dapat?

Then, isi cempedak itu kami buat jem. So jadi JEM CEMPEDAK!

Dapat bayangkan tak…(cuba bygkan......)

Dalam biji cempedak ituuuuu….kitorang letak jem cempedak yang nyummy2 tu..

Pastu kitorang balutkan dengan dough tepung.
Pastu kitorang coating kan dengan coklAT….
Pastu kitorang coatingkan dengan kacang panggang!

Macam ferrero rocher tak?!!!hahaha,,..

ALA-ALA LA KAN,,….

RASA?

Rasanya bagi aku tip top! Sodap!

Bukan senang tau nak buat. Nak bagi kem cempedak ni betul2 ngam rasanya dengan coklat. Pastu bukan senang tau nak bagi biji cempedak ni lembut! Senang dimakan….

At the one point..after keep trying… ALHAMDULILLAH!!!! We got it! Kitorang dah dapat formulation yang betul untuk diLAUNCH kan….

SO…. Khamis ini, fakulti kitorang akan buat pelancaran produk . jadinya minggu ini, kitorang agak bizi untuk buat persiapan ke launching.

DAN,… kumpulan aku ada A BIG SURPRISE untuk semua orang. Even untuk diceritkan kat sini pon tak boleh tau! TAK BOLEH.! CONFIDENTIAL. VERY CONFIDENTIAL!!!!hahaha… so just wait on Thursday k! everything will reveal..haha,,.. insyaAllah…







 C-NUT CHOCOLATE! NYUMMY2!!!!












No comments:

Post a Comment