Member2

08 December 2012

ESOK ABANG AKU KAHWIN!

DALAM aku sibuk-sibuk nak menghdapi hari final presentation,...aku terlupa yang esok dah 9 dec.
apa kaitan kan dengan aku?

haha... ESOK ABANG AKU KAHWIN!

esok, akad nikah...kenduri kat belah pengantin perempuan. tu sebab aku x dapat join. jauh maybe jugak...kat johor kan... then, aku just balik umah minggu depan... tak sabar ok!

wee,,...alhamdulillah...angah berjumpa dengan teman hidup masa umur 24. dulu along kahwin masa umur dia 23. so? aku agak-agak bila... 22 ke 25? hahaha... (AIN...JODOH NI RAHSIA ALLAH!!!)

KEPADA ANGAH

selamat pikul tanggungjawab baru... selamat jaga anak orang. jadi seorang suami yang baik k. tapi jangan lupa yang angah still ada tanggungjawab pada mak dan abah. ... '

Hope angah baek2 saja menghadapi hari esok. ain doakan angah tenang... 

Tahniah tau. 

Untuk bakal kak ngah... selamat datang dalam family kitorang. ain x pernah jumpa ngan akak lagi kan,. so, akak jangan terkejut ye bila jumpa ngan ain nanti ye.... hehe...

Moga dapat jadi isteri yang baik...

ok, mabrukalaikuma.... selamat bahagia sehingga ke akhir hayat.. ameeen...

emak dan abah

bila aku tengok mak dan abah, aku rasa sangat kagum. dan aku nak jadi macam mak bila aku dah ada suami nanti... mak bagi aku seorang isteri yang sangat baik. abah beruntung dapat mak. dan emak beruntung dapat abah. mak dan abah, hari-hari dating... sweet giler...!


pada bakal suami ku....bila kita nak kawen ye? 
(perghhh, soalan berani mati... org tu pun kau tak tau sape, ada hati nak tanya.....)



just remember pesan mak abah., keep praying on it. Allah knows the best. ok ain?




No comments:

Post a Comment