Member2

19 December 2012

Kena Tampar

Pernah tak rasa kena  tampar? Sakit tak?
Aku pernah rasa kena tampar...Masa dulu... Tapi Amir la yang tampar...Tampar2 manja....haha, adik kan...
Tapi realitinya pun pernah jugak, baru je satu dua minggu lepas.... 
(hahaha....cerita kurun mana aku simpan niey....)

TAPI bukan kena tampar by hand la... TETAPI kena tampar dengan kata-kata...
Tamparan ni x de la buat aku sentap... Tapi insaf giler kot...

Ceritanya simple....Mintak someone kejutkan Subuh... Sebab aku tau aku mesti susah bangun esoknya sebab aku dah tidur lewat malam tu...

Just bayangkan someone tu A dan aku B.

A: Hehehe...nanti saya kejutkan..
B: Betol niey?.... terima kasih.... :D
A: Yela....sama2.... :)
B: hehe...yela....xnak la jadi gajah...huhu
A: hehehe.... hbs tu nak jadi aper?
B: Ntah la...hahaha
A: Jadi hamba Allah yang taat dan patuh pada perintahNya...

(Errrkkk???)...seriusly...waktu ni aku macam rasa kena tampar.... Ainn Ainn Ainn.... Ya Allah... Tu lah, duk suka ja... 

Masa detik ni aku rasa mcm nak terima kasih sgt3 kat someone tu.... sbb ingatkan aku yang tengah terleka dan terlupa niey....

Terima Kasih yer.... moga kita sama-sama selalu ingat siapa Pencipta kita.... Aamiiiiin....



SOMEONE...terpaksa dirahsiakan sebab orangnya tak kasi dirinya didedahkan...tettttttttttt...hehe








No comments:

Post a Comment