Member2

17 December 2012

Hari 22: JADI MASKOT

ALHAMDULILLAH....

Sekarang countdown dah 22 hari lagi... untuk masuk alam laen... alam selain alam belajar... perlukah aku cuak? h0h0... Dan esok kelas terakhir untuk kelas food development dan food toxicology! seronok tapi mesti rasa something wrong somewhere pulak...

*******

OK... post kali ni sebenarnya nak sambung cerita pasal C-NUT CHOC aritu... dah tertinggal berapa hari dah... memang tak dapat nak bukak blog pun, sibuk giler tolong mak masa kenduri angah aritu...

Masa hari khamis aritu..... seriusly, berdebar kot... sebab nak kena jadi MASKOT! hahaha... something yang i never did before this....

Tak tau lah dapat kekuatan dari mana, maybe dari teammate, yang memang happy2 belaka.... maybe jugak adrenaline enjoyment aku sendiri yang meningkat... maybe sebab nak cuba something yang baru before keluar dari alam under-graduate kat UMT nieyyy.... hehe

Masa yang tak leh tahan sekali, masa my first appearance waktu launching hari tu... My GM (Kalai Rubini) bawak aku g toilet dan bersiap lah aku dengan costume baru tu.... baru je pakai, terus berpeluh. panas sangat! camne la ye dengan org yg kejenyer mmg duk dalam costume jer....

Then... masa Kalai bawak kat tapak launching, semua terkejut and tepuk tangan... Miss Z happy sangat. Vincent memang macam surprised giler la kat dye... time tu aku yang cuak sendiri... tapi berlagak macam tak de apa2 je kan... ntah mana bakat terpendam tu lahir, aku terus la tergoyang-goyang ke kiri ke kanan.... lambai2 orang.... macam mengong jugak waktu tu...tapi seriusly, i really enjoyed with this experience! tak sangka dengan diri sendiri sanggup buat keje giler niey.

Masa waktu launching tu pulak..... ramai yang nak snap gambar ngan aku..... Aku pon on je la kan.... kat dalam tu, aku duk senyum lebor giler...TAPI MANA ADA DEPA NAMPAK WAJAH COMEL AKU ITTEW.....hehehe

apa-apa je lah.... tapi memang macam duk dalam sauna.... Miss Z dengan Dr Yus dah risau takut aku tak dapat bertahan...btw, Alhamdulillah.... cuaca tiba2 mendung, angin sepoi-sepoi bahasa...so xde lah aku kepanasan.....

Tapi yang paling happy bagi aku, aku dapat buat teammate aku happy... very credit to Kalai, Vincent, Alia, Ana, Mira and Ecah... The best ever teammate I have! 


Dari kiri: Kalai, MeeRa, Vincent, AKU, Ecah, Ana, Alia....best3...

Meera dengan Ana sebuk layan orang ramai.... tgik tu C-nut tuuuu...

Kalai dengan besties nyer...

Sebuk layan orang..
happy sebab waktu ni dah lepas time kami.... sesi petang pulak... :)



ok...lah...just enjoy with some memories here k!heeee ^^



No comments:

Post a Comment