Member2

06 November 2012

pengalaman berchenta

Apasal la sejak dua menjak ni aku rajin update... klu tak berhabuk teruk blog niey... Nak kata t00 many leassure time tipu... tp maybe ni la mood kot...hehe...

Mengenali seseorang?

YUP.... bila mengenali seseorang cukuplah ianya dapat membantu kita untuk menHANDLE our life... sebab kita hidup kat dunia ni bukan alone... tapi berjamaah,...hee^^

Bila mengenali seseorang, dapat bagi pelbagai rencah lagi dalam kehidupan kita... THE MIXED FEELING ...

DAN apabila mengenali seseorang juga, sebenarnya pengalaman juga pada diri sendiri....

OK... sebenarnya, aku teringat kata-kata supervisor aku. Tengah borak-borak termasuklah sedikit bab cintan-cintun....

DR. cakap at least dalam kehidupan remaja ni, biarlah ada sedikit pengalaman bercinta....I dulu ...bla bla bla bla bla.... semua ni ajar kita erti khidupan....

Bila teringat balik kata-kata DR.... aku renung balik diri sendiri... aku ada pengalaman bercinta tak?

Rupa-rupanya jawapannya... aku juga pernah mengenali seseorang.... 

lalu satu senyuman terukir... tak tahu sebenarnya apa maksud hati....



ok dah AIN... sila sambung buat FYP k...!

No comments:

Post a Comment