Member2

29 November 2012

Practical placement REJECTED!

Dalam kita bergembira...
Masih ada yang berduka....
Enak menjamu selera...
Masih ada yang tiada...

Yang jauh berkirim salam,...
Yang dekat berkunjung-kunjungan....

OK...sudah2..tetibe keluar lagu raya.... hehehe.... Lagu ini (walaupun xde kena mengena) ingin aku dedikasikan  pada diriku sendiri sebab tempat praktikal aku aritu rejected! fuh... bunyik macam frust giler x... hahaha.... so, memang layak la kan lagu ni untuk aku...

Tempat praktikal dah terima, tapi pengurusan fakulti pulak tak lepaskan... To be serious, YES..! aku agak geram. tapi nak buat camne kan, maybe THERE IS SOMETHING that I don't know... ALLAH ALWAYS KNOW THE BEST for me...

Macam lawak jerrr....Punyalah happy dapat offer kat tempat tu, sampai buat entry khas pasal dapat praktikal aritu.... TETIBE... TUP TUP TUP... hmmmmmmmmmmmmmmm.....

SO...dengan pasrah dan redha...aku terima.... sebab apa fakulti xnak luluskan tempat praktikal ni, aku pun tak tau...Dan aku dah malas nak ambik tau... Dah malas nak keluar masuk bilik penyelia... Untuk pendekkan, untuk mudahkan, untuk simplekan cerita...OK, fine. I'll find the another place... (ayat macam giler2 frust...hahahah)

Sekarang ni, aku list kan aje tempat yang ada....Telefon dan tunggu jawapan.... 

SO pada Nurul Ain binti Shohor....HARAP BERSABAR YA... ada hikmah tu... xyah nak geram2 stress2 lagi la kannn... just cuba the another place... yg penting njoy our life with the most gratefulness to Allah... In my case, maybe faculty did't give permission because have the right reason BUT the most important,  Allah wants the BEST for me... Thanks Allah...



My little bro (amir) said: RILEX LA SIS....


No comments:

Post a Comment