Member2

29 November 2012

ambang about 40

Alhamdulillah... lepas tambah tolak darab bahagi... tinggal lebih kurang dalam 40 hari lagi kat dunia UMT niey.... tinggal lebih kurang dalam 40 hari lagi duduk kat Terengganu ni... NI pun aku bilang 2 hari lebih selepas tarikh paper final exam nanti... ...aku nyer paper final, insyaAllah, last 6.1.2012... so dalam masa menuju ke arah tu.., tinggallah aku di sini untuk mencipta memori-memori terindah! hahaha

Dah tinggal 40 hari lagi ni, mulalas imbas kembali saat2 dulu... zaman2 jadi udak hingusan lagi... ops!!!

Pejam celik pejam celik dah pun jadi SUPER DUPER SENIOR.... hmmm... tapi xde beza pun dengan aku dulu, maybe junior2 aku ni leih baik kot barangkali....

SO.... disebabkan HANYA TINGGAL HARI YANG TAK SEBERAPA lagi ni, aku harap aku oleh buat slot khas kat blog ni, just sebagai memori aku je la....DI SINI... 

orang baca ke tak, tu soal nombor sepuluh. soal nombor satu, adalah untuk aku sendiri...



LAST BUT NOT LEAST, dalam kita bergembira ni, cuba lah sama2 kita ingat saudara2 di Gaza, di Myanmar... di mana sahaja bumi umat Islam ditindas.... aku cuba jugak cakap pada member2, isu ni bukan saja isu agama... tapi isu kemanusiaan,..selagi mana kita ni manusia, selama itulah kita terlibat... InsyaAllah... sama-samalah kita sedekahkan AL-FATIHAH pada pejuang-pejuang di sana. Moga AL-FATIHAH kita ni dapat jadi sumbangan peluru kekuatan pada mereka.... INSYAALLAH. TAKBIR! heee...^^


No comments:

Post a Comment